Cabin fun

Idag är årets första höstdag, enligt kalendern i alla fall.
Vi har det så varmt att man knappt kan gå utomhus. phuuuu...
Så tänkte bjuda på lite bilder från förra helgens roadtrip till Clearlake.
Clear lake är Kaliforniens största naturella(?) sjö.
Ja, alltså att den inte är uppbyggd med dammar och liknande.
Adam, Felecia och jag. Och stugan vi hyrde, med sjötomt.
Brandon fångar första fisken.
Den första på 8.3lbs och den andra på 7.12lbs. NÖJD kille!!
Morgonen efter var det min tur att fiska upp en fisk. En Bass på 4Lbs. VÄLDIGT nöjd tjej, även om jag ser rädd ut på bilden. hehe
Min största fisk jag någonsin fångat!
Brandon och Mikes fångst.
Brandon och Mike spenderade låång tid med att rensa fisk och filéa upp dom. Catfish är super gott friterat, så vi åkte och köpte Panko (tips om man vill fritera shrimp eller annat) och friterade hela kalaset. MUMS!
Jag, Kathryne och Felicia hade jätte roligt åt att hitta på smeknamn åt alla och sedan måla något som passade denne person.. he he he.
Här har ni mig och min andre hälft.
Här har ni hela gänget som åkte..
Vi hade en grym helg och ett perfekt avslut på en grym sommar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh va mysigt ni verkar ha haft det:) O fint var det ju oxå! Kul för Brandon o få så mycket fisk,ja du med förresten:D

2011-09-24 @ 10:27:33
Postat av: Nadja

Låter supermysigt, vad kul att åka iväg ett helt gäng sådär också!

2011-09-25 @ 09:05:30
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Johanna

Sikken mysig helg ni verkar haft det! :) En lite fraga... Nar du och Brandon gifte er, beholl du ditt efternamn eller tog du hans?

2011-09-25 @ 17:50:53
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack sa mycket!! :D Visst ska jag till sverige nu.. eller ja, till jul blir det...:) Ahh, sa du har ditt och hans efternamn... vet en del som gjort sa faktiskt. Men da har jag en till fraga till dig... Har du bada efternamnen pa ditt green card da? och har du fixat ditt svenska pass till bada?

2011-09-26 @ 03:34:48
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Swedish Army Wife

Ser härligt ut, fasen vad jag saknar att fiska nu. Det har jag inte gjort på säkert 15 år :)

2011-09-26 @ 16:38:16
URL: http://swedisharmywife.blogspot.com
Postat av: Sofia

Åh vad härligt du/ni ser ut att ha haft det!! Och vilken höst haha sommar sommar sommar. Här börjar det bli väldigt grått måste jag säga. Fast lite fina höstlöv finns ju såklart!

2011-09-28 @ 14:53:03
URL: http://sofiasfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0