Målar

Det gick så bra på ultraljudet så, min moderkaka hade flyttat sig 3,2-4cm vilket hon sa var bra. Lättnad för mig, men jag kände det ju på mig :)
Hon fick massa bilder på lilla hjärtat som nu bankade på i 147 slag i minuten.. Lilla sötnosen.
Denna gång låg hon med korsade ben och ena armen över ansiktet så det blev inga bra bilder men det gör inget :) Efter det åkte vi ju som sagt och gjorde våran baby registry, det var kul men ack så trött jag var efteråt.
Imorgon ska vi till Target och göra en registry där också. Sen äre klart!
Idag har jag målat golvlister och dörrkarmen i vår lilla tjejs rum och det blir så fint! :)
Glömde nog säga också att vi målat väggarna, jag ville ha en ljusgrå färg, men på något vänster blev den ljus lila, eller ja, den skiftar mellan lila och grå och försöker man ta bild på väggarna så blir det grått. haha! Men det blir nog super fint ändå :) Lägger upp bilder när det är klart!

Kommentarer
Postat av: mamma

Va bra att moderkakan flyttat på sej ,undrar om hon inte vill bli"fotad"? Vi kanske ska va nyfikna tills hon tittar ut;)

2012-04-29 @ 09:41:23
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Vad skönt att moderkakan flyttat sig! Och jag minns också hur trött man var efter att ha fixat med sig registry. Men det är ju också superkul samtidigt :)

2012-04-30 @ 17:48:32
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0