Mördar veckan

Jag har ju massor att ta igen här på bloggen men skola och hälsa får gå före bloggen denna veckan ;)

Men min dag har varit riktigt produktiv, jag har skrivit klart mitt final project och ska bara slänga ihop en liten power point presentation för min muntliga redovisning jag har på torsdag. Jag fyllde I ca 30 av 100 frågor på min exam som ska vara inlämnad på måndag och legat på soffan och tittat på tv och ätit godis. Och inte att förglömma min super goda kycklingsallad med thousand island sås jag fick en sjukt stor craving på när jag var och handlade sist.


Och herrejisses, jag har aldrig I mitt liv haft halsbränna förut men idag slog den ner som en blixt från klar himmel, ajaj! Jag kunde inte ens äta min middag, det bränns :( blää, hoppas att den försvunnit när jag vaknar och aldrig mer kommer tillbaka. :)


(bilderna är på min goda sallad, min kalas kula som jag brukar sitta och prata och klappa och så en bild på de två små vännerna på favvis filten.)


Kommentarer
Postat av: mamma

Jösses va magen blivit stor :D! Åh vilka kompisar- supersöta!! Hoppas verkligen halsbrännan försvunnit ,det kan inte va nå kul alls:(. Och lycka till med allt skolarbete!!

2012-04-25 @ 08:29:04
Postat av: Nadja

Oj vilken fin kula du börjar få, fint! Fokusera på hälsan och skolan du <3

2012-04-25 @ 09:44:15
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Sofia

Åh vad du är vacker! Bebisen växer som bara den nu! Snart är dina fötter ett minne blott ;) Tråkigt med halsbrännan, hoppas det bara var nåt tillfälligt, sånt kan väl påverkas av vad du ätit och druckit under dagen tror jag.

Hälsa och skola först,absolut!!! Puss sis

2012-04-26 @ 09:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0