Doktors besök

I Tisdags var vi iväg för ett doktors besök som gick super bra!
Även om jag gått upp ca 7kg.. :O
Jag tappade hakan eftersom det inte syns någonstans. Men men.. alla är olika och det verkar inte som att jag kan styra så mycket hur jag går upp i vikt nu, eftersom jag äter bra och så vidare. (kanske lite mer godis, ehrm.)
Sen var det dags att lyssna på litens hjärtljud och det bankade på i 160, a very healthy baby sa doktorn.
Och det är alltid skönt att höra :)
Doktorn hittade hjärtljudet på en gång för liten låg och tröck bröstet utåt alldeles under min navel. <3
Jag blir så otroligt glad och lugn när jag får höra det snabba hjärtat inuti mig ticka på så bra...

Kommentarer
Postat av: Nadja

Oh gud vad spännande! Skönt att allt verkar gå bra <3

2012-02-24 @ 04:52:11
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Liz

Skont att hora att allt ar bra. Det finns inte nagot harligare an att hora det snabba tickandet...:)

Postat av: mamma

mmm det är så mysigt när man hör det pickar på där inne, det är så roligt det här Anna :D längtar efter att få träffa dej o då måste den ha börjat sparka , så mormorn får känna hihi.

2012-02-24 @ 08:42:45
Postat av: Spanienfrugan

Mysigt med hjärtljuden!

2012-02-24 @ 13:41:01
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Hejhej! Stort grattis till liten bebis på gång! Har kikat in här hos dej i nån månad nu och det är jättekul att följa dej i ditt liv over there (önskar jag också var i USA). Försökte kommentera på ditt senaste inlägg, men det gick inte. (Såg lite konstigt ut på den sidan, nåt fel på inställningarna kanske..?)

Eftersom du undrade så är det iaf ett Magnolia-träd, de är sååå fina. Det finns en park här där jag bor som har ett tjugotal olika i olika färger. Älskar att va där när de blommar. Ha en bra dag! :) ///Magdalena

2012-02-25 @ 12:30:09
URL: http://lurvaandthecity.blogg.se/
Postat av: mamma

Nä vet du vad Anna nu får du säga upp bekantskapen med blogg.se tycker jag det går inte att kommentera ditt nya inlägg igen......:( :( :(

2012-02-25 @ 13:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0