merci beaucoup

Först och främst TACK för alla fina gratulationer och lycko önskningar!
Ni är så fina..
Jag har fått in lite frågor om graviditeten och jag tänkte svara på dom i ett annat inlägg, senare ikväll/imorgon.
Så FRÅGA på ifall ni skulle ha en fundering :)
I Tisdags gick vi in i v.14 och så här såg magen ut då.





Idag hade jag lektion som vanligt men blev inte så mycket klokare av det.
Åkte hem och åt frukost nummer2 och började sedan plugga.
Tog ett quiz och fick 80% på det. Man har 3 försök så jag kanske skulle försöka igen och se ifall jag kan få 100%, men det vore ju synd om jag skulle få sämre än det första jag tog. haha!
Jag kanske får fråga Brandon vad 80% blir på betygskalan.. Kanske ett B, någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Linnea i Colorado

tror 80 är B, men ohhhh strunt samma du har ju maaage redan! Tänk vad snabbt det går, så himla fint Anna!

2012-02-02 @ 23:30:40
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Emina

Åhh så fin :):) Och vad mysigt att vara gravid!

2012-02-03 @ 01:50:37
Postat av: jenny - Gravid i New York

Men åååååh! :) GRATTIS!! Så underbart!

Nu blev jag helt lycklig i hela kroppen :)

Hoppas du mår bra än så länge & jag ska med spänning följa din resa.



(Och vi flyttar efter bebis.. blir liiite för tight innan ;)

2012-02-03 @ 02:50:58
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Eleonor i Nashville

Namen oj vad mysigt att du redan visar mage =) Inte sa manga som visar tidigt! Fint!!!!!! =) Vi hoppas pa att flytta runt april/maj. Varat lease pa lagenheten gar ut i april och om vi inte har flyttat da sa ska vi hyra manad efter manad. Man kan ju bara skriva pa ett lease for ett ar annars.



Hur mar du nu under graviditeten?

Kram

2012-02-03 @ 06:15:16
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ååååh nu har ju magen växt sen vi var där. Så himla fin! :D Så fint inlägg du skrivit om när vi var där! Blev lite tårögd faktiskt. Så kul att träffa dig och Brandon. Haha. Tänkt att du blev så trött. Slitsamt att vara gravid och ha oss där. :P Tusen tack igen för att vi fick komma på besök! Puss och kram!! <3

2012-02-03 @ 07:59:47
Postat av: mamma

Du är såå jätte fin ju !!

2012-02-03 @ 10:12:50
Postat av: Tomas

Oj nu börjar det hända saker. Påminner väldigt mycket om din systers mage när hon var gravid. Jag tror jag vet vad det blir ;)

2012-02-03 @ 20:08:46
Postat av: Liz

Anna, vilken fin mage dar redan! och "you already got the glow"!!! Sjalv blev jag ju jattestor jattefort, men sa var det ju tvillingar ocksa..men pa ditt ul ser man ju tydligt att det bara ar ett barn! :D Vecka 14, da mar du ju troligtvis battre da ju den forsta trimestern brukar vara jobbig for de flesta med hormoner som spokar, trotthet och illamaende! Hoppas att du fick en lindrig variant!! Den andra trimestern ar harligast, det hander mest och man brukar ma bast, da man ju pa slutet ar ganska trott pa att vara gravid, plus att man kan fa en del krampor och det ar jobbigt pa ett annat satt! Harligt och det ska bli sa roligt att fortsatta folja graviditeten. Det ar ju inte sa manga av tjerna "i varat gang" som har barn annu, sa det ar kul! Har ju massor av fragor, tanker ni som har i USA ar vanligt ta reda pa vad ni vantar eller kommer ni typiskt svenskt vanta pa overraskningen? Har du bra lakare, forsakring och allt dartill? Sag att din familj kommer pa besok, harligt, det ar latt att man langtar hem lite extra just nar man ar gravid och man vet att det kommer ta ett tag innan man kommer hem igen och att familjen ar sa langt borta..Kommer din mamma tex kunna komma over till fodseln? Nar i Augusti var du beraknad? Ta hand om dig, kram!

Postat av: Anna

Vilken fin bebismage, när är det beräknat?

2012-02-03 @ 20:48:27
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Sofia

Åh så fiint! <3<3<3

2012-02-03 @ 21:11:00
Postat av: Mikaela

Fint med mage :)

Hade ni planerat bebis eller bara blev det?

2012-02-04 @ 22:23:00
Postat av: Ellen - College USA 2011

Vart går du i skolan? Jag går på Sierra College i Rocklin

2012-02-05 @ 03:01:35
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Vilken fin mage. Grattis till bebisen.

2012-02-07 @ 06:16:11
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0