Korv fingrar

Haft en toppen dag med Lois idag, vi var och åt lunch på the dancing fox's uteservering I Lodi och de gav mig fel pizza så de bjöd på paj, Blåbär/rabarber paj. Super gott! Sedan gick vi runt I alla secondhand butiker och barn butiker.. Det är helt otroligt vad mycket vackert det Finns till de små! :)
Mina fingrar och fötter svullnade av värmen så jag fick inte av mig min förlovningsring.. :S yikes! Den kom av efter ett tag Hemma som tur var!! Phu.

Imorgon ska vi åka och köpa en ny soffa, det kommer bli så fint I vardagsrummet. Den vi har nu passar inte alls in och är så obekväm.
Ny soffa= nya kuddar I färgen turkos.. Någon som har något tips här I USA? Pier 1 kanske?


Kommentarer
Postat av: mamma

Oj, kanske dags att vara utan ring(bättre det än att kanske få lov att ha sönder den ;) ) Åh va mumsig den ser ut. Jag skulle såå gärna vilja vara hos dej nu jag :D

2012-06-09 @ 09:00:18
Postat av: Henrietta

Om ni har Homegoods i CA skulle jag rekommendera det! De har massa fina inredningsgrejer och sa ar det valdigt billigt ocksa :)

2012-06-10 @ 00:58:27
URL: http://henriettav.blogspot.com/
Postat av: Penny

Kolla Pottery Barn, där köpte jag superfina turkosa kuddar sista jag var över.=)

2012-06-10 @ 13:32:28
URL: http://pennysdagar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0