d i s a p p o i n t e d

Jag är så trött på blogg.se, aldrig funkar något som det ska.
I två veckors tid har inte statistiken funkat, den har visat 4-10 läsare per dag, och jag vet att jag har fler läsare än så ;) Så jag mailade dom och det visade sig att i den 'nya' designen jag la in sist så fanns ingen statistik länk i kodmallen. Så nu har jag bytt till en ful tråkig design. Så det får bli så ett tag tills jag orkar sätta mig ner och pilla med designen :)
dis ap point ed
Adjective:
  1. (of a person) Sad or displeased because someone or something has failed to fulfill one's hopes or expectations.
  2. (of hopes or expectations) Prevented from being realized.

Kommentarer
Postat av: Tina

Läst att du väntar barn så Grattis, hur länge har du bott i USA ?

2012-03-02 @ 20:45:38
URL: http://tinasaberi.blogspot.com/
Postat av: mamma

Tråkigt... men den ser väl bra ut nu??

2012-03-03 @ 09:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0