Tuesday

Vi har två väldigt sympatisjuka killar här hemma... Väldigt mysigt måste jag säga!
Jag har jätte jobbig hosta och igår blev jag snorig också. Så nu är det jobbigt, inte så att jag har feber eller så men jag blir så slut och kan varken sova under dagen eller natten för att jag hostar så mycket!
Snälla håll tummarna att detta går över snart.
En lite rolig eller ja, jobbig sak kanske. När jag hostar kissar jag på mig lite. Tycker detta är lite komiskt för egentligen har jag nog den starkaste blåsan men just nu trycker ju en viss liten dam på så ibland när jag hostar händer en liten (ja putteliten) olycka :)



Åkte till skolan och skrev final exam idag så nu är en utav kurserna jag läst avklarade! Tjoho!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Men åh va de är söta, så himla gosiga ju;) Haha ja det blir till att springa på toan ofta då.... men hoppas verkligen att det ger sej med förkylningen! Skönt att skolan närmar sej ett slut antar jag :D

2012-05-09 @ 08:58:28
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Det där med att hosta & kissa på sig känner jag igen, haha :)

Krya på dig!

2012-05-09 @ 15:49:47
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Swedish Army Wife

Haha vad go du är som berättar om det :) Hoppas du kryar på dig snart.

2012-05-13 @ 03:04:54
URL: http://swedisharmywife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0