week from hell

Vår lilla tjej fick en present av Morbror Patrik när dom var här och hälsade på ;)
Jag har inte mått så bra senaste veckan..
Har haft Braxton Hicks (typ sammandragningar, förvärkar, eller växtvärk) heeemsk mens liknande kramp i magen.
usch usch. Så det har varit vila som stått på schemat.. Plus att Brandon legat i influensa i veckan så jag har inte fått så mycket hjälp på hemma fronten heller.
Varken jag eller Bradon har haft influensan på fleeera år.. Så typiskt att han skulle åka på den nu liksom.
Han var till doktorn för att kolla vad det var och fick då till svar att det är influensa som inte är med i årets vaccination. Suck. Så nu skulle det inte förvåna mig om jag ligger sjuk i influensa till veckan :(
Och jag har varit till min OB doktor med min smärta och bebis i magen mår bra och även jag med.. Väldigt possitivt, för jag var orolig ett tag! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Usch o fy vad jobbigt med förvärkar redan.... men skönt att ni bägge mår bra efter kontroll. Och tja jag antar att du åkt dit på influensan,så hoppas B. är piggare o kan ta hand om dej! Krya på dej, kram!

2012-05-06 @ 08:09:34
Postat av: Nadja

Haha, vilken härlig body! Jobbigt med förvärkar, hoppas Brandon frisknar till så att han kan ta hand om dig :)

2012-05-07 @ 11:30:30
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0