3 månader

 
 
I Söndags blev vår älskade dotter 3 månader!!!
Jag kan inte förstå vart tiden tar vägen? Hon är så stor redan.
Om jag skrev för några veckor sedan att allt ska in i munnen så ljög jag. NU ska allt in i munnen om det så är mammas handväska, vattenflaska eller snuttisen. Allt ska tuggas och smakas på. 
Hon är nääära att kunna ta tag i sina fötter men når inte riktigt. Snart så. ;) 
Hon har börjat säga MMMM nu. Så sött. 
Sedan gör hon massa annat gulligt och nya framsteg hela tiden.
Jag skulle kunna skriva i evigheter ;)
Mamma älskar dig så, Elena.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Mormor älskar henne oxå, sötaste flickan och vad tiden går fort , känns som det händer nåt nytt för varje dag ;) längtar längtar efter att kramas!

2012-11-07 @ 07:39:26
Postat av: Yohannas.se

Underbart! Fiiiin liten goding du har ju, riktigt knubbiga veck redan ju, hääärligt - det fick min dotter också snabbt :)

2012-11-07 @ 12:16:28
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Sis Emma

Ja det går fort ser jag, såå jätte söt och fin är hon :D

2012-11-08 @ 10:21:41
Postat av: Liz

Vilken liten sotnos. Redan 3 manader, tiden gar fort. Njuuut sa mycket du kan. Det ar sa mycket man kan gora senare, men att njuta i nuet med sina barn kan aldrig vanta. Kul att se att du har lite mer inlagg nu...:)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0